2013. július 14., vasárnap

27. Rész: Tudom, hogy te is kinézed belőle!

Sziasztok!
Hamarabb hoztam a következő részt, mert jövőhéten nem fogok tudni új részt felrakni.
Legközelebb egy hét múlva jön a 28. rész, ami ígérem hosszabb lesz és tartalmasabb is. ;)
Addig is remélem tetszeni fog a 27. rész. :)
                                                                         Jó olvasást! :)



Egymás után fénylettek különböző irányból a vakuk. Egy szót nem tudtak mondani normálisan a lesi fotósok, csak kiáltoztak.
- Harry, Harry!! Ki ez? A barátnőd? – hallottam, ahogy az egyik ember megkérdezi.
- Menjen már innen, túl sokat képzel ebbe bele. Csak egy lánc játékot kezdtünk el, látja? – szólt oda az embernek Louis, miközben összekulcsolta ujjait az enyéimmel. – Na, mi lesz Niall, te jössz! – szólt a mögöttünk álló szőke fiúra.
Pár másodperc múlva már mind egy sorban álltunk összekulcsolt kezekkel.
A paparazzik meglepődve néztek ránk, azonban mivel bármi bármikor jól jöhet, csomó képet is csináltak rólunk, amit nem nagyon értékeltem, vagyis értékeltünk.
- Jess... – suttogott nekem Louis valamit, de nem értettem.
- Mi? – kérdeztem.
- Na, jó nekem ebből elegem van. – mondta Harry. Amilyen gyorsan csak tudott, úgy húzott az autó felé, így Louis kezéből kicsúszott az enyém. Harry a hátsó ajtót kinyitotta nekem, mivel annak sötétített ablaka volt. Gyorsan beültem, majd pár pillanat múlva már a többiekkel együtt hajtottunk el a parkolóból.
- Mégis mi a frászt képzelnek ezek magukról? – tette fel a kérdést Harry idegesen, miközben vezetett.
- Egyáltalán hogy kerültek ide? – kérdezte Zayn, mire én lefagytam.
- Francba... – nyögtem ki. – Én lehet tudom, ki volt. – mondtam lehajtott fejjel.
- Nem Jess, Haley ilyet azért nem tenne.
- Honnan tudod? Nem is ismered! – mondtam, miközben könnyek lepték el a szemeimet. Nem akartam elhinni. Én még arról álmodoztam, hogy lehetnénk olyanok, mint két testvér. Erre tessék... Még azt se hagyja, hogy boldog legyek. - Nagyon is jól tudom, hogy te is kinézed belőle! Kinézed belőle, hogy beárul!
- Harry! – kiáltott hirtelen Liam, mire az autó éppen, hogy visszatért a helyes útvonalra. – Azért nincs ekkora baj. – mondta Liam.
- Nincs? Miért ne lenne? Már látom magam előtt a cikket. „Harry Styles újabb kiszemeltje, vajon meddig tart ez a kapcsolat?” És akkor még azt mondom, hogy örülök, mert csak engem hordanak le benne.
- Na és ha megtudják, akkor mi van? – csúszott ki a számon.
- Az egész életed megváltozik azzal Jess. – motyogta Harry. – Francba is, nem kellett volna ezt tennem... – mondta, mire hirtelen megállította az autót, majd kiszállt a járműből. Azonban ezt a mondatát nem nagyon értettem. Mégis mire célzott ezzel?
Csak ekkor vettem észre, hogy egy parkolóban voltunk, ami igen kihalt volt már ilyen későn, vagyis lehet inkább korán...
- Harry, várj már! – szálltam ki utána. – Mi az, hogy megváltozik? Már megváltozott! És tudod miért? – kérdeztem, tekintetét keresve. – Nagyon is jól tudod! Miattad! Szerinted mikor érdekelt ki mit gondol rólam? Főleg azóta a bizonyos nap óta nem foglalkozom ilyenekkel. Akinek nincs jobb dolga, egészségére.
- Én csak féltelek! Tudom, hogy igen is azért érdekel, ki mit gondol rólad, és most megmondom, hogy nem csak jót fogsz visszahallani magadról, és Te erre még nem vagy felkészülve érted? Ebben biztos vagyok, és nem akarom, hogy rosszul essen neked az, hogy velem vagy! Azt akarom, hogy boldog legyél, és félek, hogy mellettem nem leszel az. Nem kellett volna ezt tennem...
- Mégis mit? – motyogtam. Ő pedig mélyen a szemembe nézett. - Nem Harry, nem azt nem teheted! – mondtam fejemet rázva.
- Azt se tudod, mire gondolok. – mosolyodott el halványan.
- Akkor elmondod? – kérdeztem, azonban tartottam válaszától.
- Nem kellett volna, de megtettem. És ezt nem bánom, azonban elég önző dolog volt ez tőlem. – mondta, mire én kérdőn néztem rá.
- Én ezt most nem értem. – ráztam meg kicsit a fejem.
- Nem is kell értened, majd rájössz mire céloztam ezzel. – mondta, miközben visszaindultunk a többiekhez.
- Minden rendben? – kérdezte Liam. Én csak bólintottam egyet, azonban láttam, hogy Harryvel szavak nélkül is megértik egymást. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése