2014. január 1., szerda

Boldog Új Évet! & Visszatérés

Sziasztok!
Először is mindenkinek nagyon boldog új évet kívánok!
Másodszor pedig...
Bocsánat, hogy ennyi ideig teljesen eltűntem! Nem volt időm írni, összecsapni pedig nem akartam a részeket. Azonban az eltelt pár hónapban össze szedtem magam, át tudtam gondolni, hogyan is folytassam a történetet úgy, hogy izgalmasabb legyen, váratlan fordulatokkal teli.
Mivel ugyan részeket nem hoztam, de néha felnéztem ide, és az oldalmegjelenítésekből láttam, hogy azért vannak páran akik vagy elkezdték olvasni, vagy éppen esetleg megnézték van-e új rész.
Úgyhogy bízom abban, hogy azért maradtak olvasóim.
Mostantól hetente egy részt fogok felrakni. Pontosan melyik nap, azt nem tudom, de az biztos, hogy péntek, szombat vagy vasárnap. Azonban ebbe Ti is beleszólhattok! Jobb oldalt találhattok egy szavazást, amit most indítottam el. Szavazzátok meg Ti, hogy melyik nap hozzak új részt! :)
Új év alkalmából pedig még ma este jövök egy résszel. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése