2014. július 23., szerda

#4YearsOfOneDirection

El se hiszem, hogy újra eltelt egy év. Mintha csak pár napja hoztam volna létre a bejegyzést a 3. évforduló és persze a vevo rekord döntés alkalmából. 
Hihetetlen mennyire el tud repülni az idő.

Képtelen vagyok megfogalmazni azt, amit érzek. Több mint fél órája ezen gondolkodom, és amit leírok végül mindig kitörlöm, mert nem stimmel. 
Lehetetlen leírni mennyire büszke vagyok rájuk és mennyi mindent köszönhetek nekik. 
Életem legjobb döntése volt, mikor először beírtam YouTube keresőbe, hogy 'One Direction'. 
Ez 2011 szeptember 29.-én történt. Akkor még nem is sejtettem, hogy ennyire sokat fognak nekem jelenteni. 
Aznap változott meg az én életem, kicsit több, mint egy évvel a megalakulásuk után.

4 év. Pontosan négy éve vett egy nagy fordulatot 5, akkor még egymás számára is ismeretlen srác élete, 2010. Július 23.-án. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése